Svar till: Alfa Romeo Stelvio

Forum Allmänt Alfa Romeo Stelvio Svar till: Alfa Romeo Stelvio

#18394

Riktigt roligt med ett tjänstebilsalternativ! Synd bara att den faktiskt inte ser sådär jättesnygg på bilderna, förhoppningsvis coolare i verkligheten. Nu är det förvisso dieselpolicy på mitt jobb, men regler är ju till för att brytas. Nej jag kan inte tänka mig en Alfa Romeo med diesel.

Kommer nog lagom tills att min Tiguan ska bytas om 1,5 år.