› Forum › Allmänt › Landvetter Bil slutar med Alfa… › Svar till: Landvetter Bil slutar med Alfa…
26 april, 2016 kl. 14:34
#18433
Det var trist, lovade för någon vecka sedan att aldrig sätta min fot på Hedin Bil mer och tänkte att jag i fortsättning kommer att bli kund hos Auto Lounge eller Landvetter Bil.
Är det några här som är kunder hos Auto Lounge, hur är bemötandet och servicen hos dom?