› Forum › Allmänt › Alfa 1750 gtv – 69 › Svar till: Alfa 1750 gtv – 69
25 april, 2016 kl. 18:13
#18500
Grattis till nyförvärvet !
(tänk på att döpa nästa bild till något annat än image.jpeg, annars blir det pan’ con caca).
Jag är fullständigt Räserskadad