› Forum › Allmänt › Funderar på Giulietta › Svar till: Funderar på Giulietta
30 april, 2016 kl. 18:03
#18529
Nu har jag bara haft min i knappt 3 månader, så kan inte svara på hur de står sig efter 8-10 000 mil. Du kan även titta på MultiAir motorn om du vill ha en låg skatt om det går att hitta några sådana runt 100k.
Huven är i metall på dem, så om det är någon som har fått mycket skott så får man nog titta en del på det.
Tycker bra om min, och den är lugn och skön i kupén. Hade tidigare en Seat som även den var tyst i kupén och tycker att Golf som jag har åkt en del tidigare låter mer eller lika mycket om det är något du kan relatera till.