› Forum › Allmänt › Funderar på Giulietta › Svar till: Funderar på Giulietta
1 maj, 2016 kl. 11:07
#18531
Har kört min gamla Giulietta 10 000 mil och trivdes fantastiskt bra – så bra att jag köpte mig en ny! Hade 140 hkr dieseln, och trivdes bra med den – satte i en KCR dieseltrimbox som gav lite mer effekt och ännu bättre vrid. Har aldrig haft ett problem med vare sig den gamla eller den nya, tycker den är rimligt snål och körglad och ändå ganska bekväm – bara att slå till i min bok i alla fall.