› Forum › Allmänt › Funderar på Giulietta › Svar till: Funderar på Giulietta
3 maj, 2016 kl. 01:01
#18535
Samma lösning på 2014. Allt sker i lilla menyn mellan mätarna.
Min snittar 0,9 – 1 / mil, men då kan jag kanske ha lite väl gasglad högerfot och kör tyvärr mycket 50-vägar utöver det.