› Forum › Allmänt › Funderar på Giulietta › Svar till: Funderar på Giulietta
4 maj, 2016 kl. 10:05
#18536
Kör du bara så lite som 1.5 mil per dag med den så hade jag köpt en benzinare. En 120 eller 140 Hk . Partikelfilter gillar inte korta sträckor, speciellt inte på vintern. Har själv en 120Hk TurboBenzina , helt ok för korta sträckor inne i stan. Ingen raket men det räcker.