› Forum › Allmänt › Tips om man skall sälja en Alfa? › Svar till: Tips om man skall sälja en Alfa?
Tack!
Ja, färre intresserade men även mindre utbud, helt rätt.
Innerst inne känns som jag hoppas att ingen vill köpa den. Jag vet inte var skall jag ha den om jag skall ha kvar den även om det skulle vara kul att behöva tänka på vilken mellan Giulietta eller GT skall jag ta på morgonen 
Just nu blir det GT nästan varje dag men jag tror att jag måste sluta med det för att undvika beroendeframkallandet 
Vd det gäller priset känns som jag redan har gått ner en hel del. Jag har kollat vad som finns under det och jag tycker att min är den bästa av alla.
OK, kanske lite partiskt men rent objektivt finns det inte mycket som slår den. Eller är det mina ögon som vill ljuga för mig?
Alberto