› Forum › Allmänt › Service Alfa romeo 4c › Svar till: Service Alfa romeo 4c
15 maj, 2016 kl. 01:24
#18578
Inlägg av Björn Hedberg på 2016-05-14 22:22
Betala stora pengar för att få bilen sönder skruvadskämtåsido , personligen hade jag skaffat uppgifterna och gjort det själv då jag aldrig skulle ha sålt en sådan bil om jag väl hade köpt den ( vad sägs om lite loctite kanske
)
Dock synd att bli av med fem års nybilsgaranti. Kan vara värt rätt många slantar även om man inte tänkt sälja bilen.
skämtåsido , personligen hade jag skaffat uppgifterna och gjort det själv då jag aldrig skulle ha sålt en sådan bil om jag väl hade köpt den ( vad sägs om lite loctite kanske