› Forum › Allmänt › Beställning från alfisti.net › Svar till: Beställning från alfisti.net
26 maj, 2016 kl. 22:58
#18621
Men vänta nu, nu blandar ni ju hejvilt mellan sitenamnen.
Thomas du beställde från ricambi originaldelsbutik va?
Niklas beställde du också därifrån eller från deras tuningshop?
Jag kan tänka mig att lägga till liten beställning till 166projektet, har ni beställt från samma avdelning eller hur blev det, så att vi inte snurrar bort oss och får knäpp fraktkostnad?
För övrigt avskyr jag klubbsidans vedervärdiga radbrytning, låt mig använda min enterknapp i fred!
Genmodifierad ’70 Berlina GTAm räser