Svar till: Beställning från alfisti.net

Forum Allmänt Beställning från alfisti.net Svar till: Beställning från alfisti.net

#18621

Men vänta nu, nu blandar ni ju hejvilt mellan sitenamnen. 

Thomas du beställde från ricambi originaldelsbutik va? 

Niklas beställde du också därifrån eller från deras tuningshop?

Jag kan tänka mig att lägga till liten beställning till 166projektet, har ni beställt från samma avdelning eller hur blev det, så att vi inte snurrar bort oss och får knäpp fraktkostnad?

För övrigt avskyr jag klubbsidans vedervärdiga radbrytning, låt mig använda min enterknapp i fred! 

Genmodifierad ’70 Berlina GTAm räser