› Forum › Allmänt › Beställning från alfisti.net › Svar till: Beställning från alfisti.net
Jag har inte beställt än, tänker skicka iväg beställningen i helgen. Kommer ändå inte kunna sätta igång med kamremsbytet förrän nästa helg, denna helg är inbokad med annat. Ja, det är reservdelar från ricambi som jag ska beställa. Det jag ursprungligen skulle beställa väger någonstans mellan 1 och 2 kg (flerspårsremsats) och de €35 som frakten skulle kosta gäller vikter från 0 upp till 10 kg så det finns lite utrymme för att få med mer grejor i samma frakt.
Nu kom jag dock på att jag nog borde beställa en 4-liters Paraflu UP också, hade inte tänkt på det förrän idag, vet inte om jag kan köpa det någonstans här för samma peng som där.
Då utgår jag från den information som står på sajten.