› Forum › Allmänt › Byta “tillbaka” fjädring från coilovers HJÄLP. › Svar till: Byta “tillbaka” fjädring från coilovers HJÄLP.
25 maj, 2016 kl. 23:12
#18629
Jag har en ti inga problem med markfrigången med sommardäck 235/40 vr19 men med vinterdäcken skrapar jag i väldigt lätt fram 225/50 vr17 båda är original dimensioner.
Hur breda är däcken du borde nog ha 235/45 18 eller 245/45 18 för att komma upp i rätt dimension
För övrigt var jag nära att köpa din bil för 1,5 år sen ungefär och jag kan bara hålla med den var i alla fall då sjukt låg men prova att skruva upp fjädrarna till max det kommer bli mycket bättre än nu, dina coilovers är samma som KW variant 1 så det är helt ok grejor.