› Forum › Allmänt › Läckande spolarvätska 147 › Svar till: Läckande spolarvätska 147
26 maj, 2016 kl. 17:00
#18641
Jag fyllde på nu och såg att det rann vid någon slang precis under lyktan på passagerare sidan- men det är verkligen super svårt att se vart det börjar.
Och det spöregnar här uppe idag, så jag antar att jag får titta på det där senare 