Svar till: Läckande spolarvätska 147

Forum Allmänt Läckande spolarvätska 147 Svar till: Läckande spolarvätska 147

#18641

Jag fyllde på nu och såg att det rann vid någon slang precis under lyktan på passagerare sidan- men det är verkligen super svårt att se vart det börjar.

Och det spöregnar här uppe idag, så jag antar att jag får titta på det där senare