› Forum › Allmänt › Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk › Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk
3 juni, 2016 kl. 19:44
#18679
Har ingen erfarenhet av det men det skall du aldrig acceptera om det är så illa som du beskriver. Begär att få prova en likadan hos handlaren du köpt bilen av.
Förmodar att du inte blivit informerad att växellådan kan låta lite konstigt eller att det finns beskrivet i bilens instruktionsbok eller liknande ?.
Det är bara att stå på dig, du är kunden!
Nihat Dizdar