Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk

Forum Allmänt Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk

#18683

Tack för ditt svar Anders. Bilen är helt ny, inköpt på Hedin Bil Malmö Jägerso. Efter att bilen blivit testad, tog ca 1 tim, medan jag satt o väntade. Sen kom mannen tillbaks och sa att man skickat ut frågan om någon hade haft samma ljud el ärende, gissar att det var något internt forum el liknande. Svaret jag fick, var att det förmodligen var en egenskap,(tolkade jag som, om det är det, så får jag accepera det helt enkelt), men att vi skickar ändå in en ticket. Sen fick jag ta bilen och köra vidare. Bilen jag provkörde innan köp, lät definitivt inte så här, då hade det inte blivit affär. Har heller inte blivit upplyst om någon ev “egenskap” innan köp. Jag kanske ska ta vägarna förbi Hedin i Lund, jobbar sen några veckor också i Lund. //Kristian