› Forum › Allmänt › Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk › Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk
vi har inget internt forum utan det enda som finns är fca teknisk support där ticket skickas in.
Teknikern har tydligen inte hört detta innan då han skapar en sådan och inte känner till det. att det ska vara en egenskap är svårt att säga utan att höra det. troligt är det ett fel men vad.. sedan finns det en viss inkörnings period på en ny bil, alttå att det sa slitas till sig.. tex en växellåda är trög vid växlingar. det brukar leda till sig ju mer man kör, men att det ska finnas oljud från början är inte korrekt.
nu har dom öppnat en ticket i malmö så då får dom ha chansen att fixa detta. annars får du gärna komma till lund.
Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.