› Forum › Allmänt › Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk › Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk
7 juni, 2016 kl. 19:29
#18690
Ja, mer än när man släpper kopplingen blir det sånt clonk när man släpper gasen och trycker den igen.
Testade mer i morse och ringde sedan till customer service, de sa att de inte visste något om det men man måste lämna in bilen för en diagnos hos aukt. verk. som kommer att öppna en ticket.
Ringde till min närmaste verkstad (Västerås) och de kollade men kunde inte se om det fanns en service åtgärd för det……man få veta det bara när de öppnar en ticket p g a ett konstaterat fel.
Skall det bli ett ärende för Assistans?
Alberto