› Forum › Allmänt › Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk › Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk
9 juni, 2016 kl. 19:56
#18696
Om man tar en såndär liten motor som 1,4 L och klämmer ut 120 Hk och vill ha köregenskaper, segdragning, låg bränsleförbrukning etc etc så blir det nog en del specialgrejor som ska till för att få det att funka. klonk och mysko ljud får man nog se som “egenskaper” och inte defekter när det finns några mil under bältet på bilen. Annars kan man säkert lägga en massa pengar på att hålla helheten i nyskick!
Det är säkert bättre komfort och silkeslen gång i en gammal Busso med 15.000 mil!