Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk

Forum Allmänt Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk

#18700
Rickard Bergh
Deltagare

    hallå  nu får ni ge er. nu är ni helt utan för ämnet i tråden. det är sånt här jäkla tjafs o skit som gör att sidan blir trist o tråkig. kan ni se till och hålla er till vad tråden handlar om.   sen är det för många bror duktiga som säger en massa om hur det ska göras osv. han har gjort rätt. verkstaden har gjort enligt alla konstens regler. det är inte bara till att byta en jäkla massa grejor som vissa tror bara för att det är en garanti på en bil. det finns ett tillväga gångs sätt för oss verkstäder och det jobbar vi efter.   så lägg nu ner allt ert snack ni som tror hur det ska gå till och bilen ska bytas ut osv osv.  killens bil har fått en diagnos och dom jobbar på det.  varför är det så jäkla svårt att fatta..   

    Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.