› Forum › Allmänt › Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk › Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk
10 juni, 2016 kl. 20:17
#18701
Inlägg av Kristian Wernbecker på 2016-06-03 18:Svaret var att de hörde vad jag hörde, men fick till svar att den kunde vara en egenskap.
Jo jag överreagerade helt klart en aning Rickard. Lite onödigt, men jag blir så förbannad när sånt här sköts så klantigt. Varför ens säga så som dom gjorde till Kristian, att det kan vara en egenskap?…innan de ens fått ett svar på någon ticket. Känns ju galet att Alfa, som dessutom vill bli “premium” säljer bilar där personalen kallar missljud i transmissionen för en egenskap, eller?