Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk

Forum Allmänt Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk

#18706
Alberto Ferrante
Deltagare

    @ Kristian: hur går det med bilen och “oljudet”? Jag har kört en 100 mil till och känner inte att det blivit sämre kanske lite bättre (med radion p&aring 

    Alberto