› Forum › Allmänt › Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk › Svar till: Låter inte ok när man växlar Giulietta 120hk
16 juni, 2016 kl. 16:08
#18706
@ Kristian: hur går det med bilen och “oljudet”? Jag har kört en 100 mil till och känner inte att det blivit sämre kanske lite bättre (med radion på

Alberto