› Forum › Allmänt › Någon som vet hur man avkodar chassinummer › Svar till: Någon som vet hur man avkodar chassinummer
6 juni, 2016 kl. 22:46
#18728
Om ett fordon är taget i bruk efter den 1 Juli, anges nästkommande år som årsmodell.