› Forum › Allmänt › Någon som vet hur man avkodar chassinummer › Svar till: Någon som vet hur man avkodar chassinummer
7 juni, 2016 kl. 15:09
#18734
Inlägg av Håkan Petersson på 2016-06-07 11:07
Alfa använder årsmodell samma som tillverkningsår…
men det gör inte Transportstyrelsen.
Jag är fullständigt Räserskadad