› Forum › Allmänt › Någon som vet hur man avkodar chassinummer › Svar till: Någon som vet hur man avkodar chassinummer
7 juni, 2016 kl. 22:35
#18736
Inlägg av Håkan Petersson på 2016-06-07 15:50
Jo. Min senaste bil var tillverkad 2008/11 och fordonsår 2008 hos transportstyrelsen.
Tråden handlar om 80-talet. Efter EU-inträdet blev Sverige tvunget att anpassa sina nationella regler så att de harmoniserade med övriga EU-länders regler.
Jag är fullständigt Räserskadad