Svar till: Någon som vet hur man avkodar chassinummer

Forum Allmänt Någon som vet hur man avkodar chassinummer Svar till: Någon som vet hur man avkodar chassinummer

#18736
Igino Cazzola
Deltagare

    Inlägg av Håkan Petersson på 2016-06-07 15:50

    Jo. Min senaste bil var tillverkad 2008/11 och fordonsår 2008 hos transportstyrelsen.

    Tråden handlar om 80-talet. Efter EU-inträdet blev Sverige tvunget att anpassa sina nationella regler så att de harmoniserade med övriga EU-länders regler.

    Jag är fullständigt Räserskadad