› Forum › Allmänt › GIULIA nu beställningsbar! › Svar till: GIULIA nu beställningsbar!
11 juni, 2016 kl. 15:43
#18746
Auto lounge har lovat en storsatsning på Alfa nu i samband med Fiats nysatsning på Alfa. Kul med en mindre aktör som dessutom satsar ordentligt på fiatkoncernens bilar. Speciellt i tider när några få drakar säljer alla bilmärken och Alfa här i Göteborg säljs hos “US center”.