› Forum › Allmänt › GIULIA nu beställningsbar! › Svar till: GIULIA nu beställningsbar!
11 juni, 2016 kl. 18:09
#18748
Jaså, inte förrän oktober och 280hk längre fram… Ja då hinner man spara ihop lite mera kapital. 
Synd bara att ens egen bil sjunker allt mer i värde. En ekvasion som säkert går på ett ut.
Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13