› Forum › Allmänt › GIULIA nu beställningsbar! › Svar till: GIULIA nu beställningsbar!
13 juni, 2016 kl. 11:43
#18751
Riktigt tråkigt att det inte kommer in några bensinare innan hösten. Säger de okt-nov gissar jag efter årsskiftet. Ska beställa ny tjänstebil strax efter årsskiftet så det hade varit kul att kunna ge Alfa en chans. Men då måste det finnas en bensinare att provköra(ej QV). Jag vägrar åka diesel igen… Längtar verkligen efter att få köra RIKTIG bil igen! Alfa Giulia 200hp bensinare verkar vara möjligt att kunna realisera den drömmen inom kort!
Giulia 20 Super