› Forum › Allmänt › Alfetta GTV -81 Problem… › Svar till: Alfetta GTV -81 Problem…
12 juni, 2016 kl. 21:53
#18778
Inlägg av Niklas Karlsson Nord på 2016-06-12 20:48
Undra om inte alfavärlden är mindre ändå… Kan det vara så att jag sett din bil live i samband med att jag var nere och köpte min 75:a i Skeppshult?
Haha förmodligen är det så! Det är nämligen där den har stått de senaste två åren 