Svar till: Ordningsmakten i Milano

Forum Allmänt Ordningsmakten i Milano Svar till: Ordningsmakten i Milano

#18820
Igino Cazzola
Deltagare

    Mina erfarenheter av Carabinieri är långt mer positiva än mina erfarenheter av polisen.

    Jag är fullständigt Räserskadad