› Forum › Allmänt › Ordningsmakten i Milano › Svar till: Ordningsmakten i Milano
21 juni, 2016 kl. 14:23
#18820
Mina erfarenheter av Carabinieri är långt mer positiva än mina erfarenheter av polisen.
Jag är fullständigt Räserskadad