› Forum › Allmänt › Presentation av Giulia i DK › Svar till: Presentation av Giulia i DK
20 juni, 2016 kl. 15:55
#18822
Strålande! Vi Skåningar kanske ska handla från Danmark som vissa gjorde med 4C. Enkelt att importera i dag, momsen betalas i Sverige, kanske tom är billigare i Danmark ?
My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/