› Forum › Allmänt › 156 GTA SW på Nordic Auto › Svar till: 156 GTA SW på Nordic Auto
21 juni, 2016 kl. 10:07
#18830
Få saker är så dyra som en billig GTA. Är den helt i ordning, ingen rost i golv eller i framskärmarna (GTA-specifika), bra servicehistoria inkl kamrem etc så är det väl inget enormt överpris om det är en firma som tar ansvar för vad de säljer köprättsligt.
Den blåa för 65′ på Blocket kan ju vara intressant också… Några fler mil, 305 mm och privatköp utan garanti dock.
Tar vi en kik på hur GTA-priserna utvecklas i Tyskland tex så är det inga bilar som blir billigare. Det är inga problem att lägga €10′ på en OK bil.
Dyr? Kanske. Värd sitt pris? Det vet bara köparen…
156 GTA Sportwagon