› Forum › Allmänt › 156 GTA SW på Nordic Auto › Svar till: 156 GTA SW på Nordic Auto
21 juni, 2016 kl. 14:51
#18831
Å andra sidan var det en svart SW som gick för 25 här om jag inte minns fel. Helt klart köpläge. Tveksam om den röda är 3 gånger så bra / 50 000 bättre.
Det finns en riktigt snygg för under 50 på hemsidan nu, den hade jag kollat in.!