› Forum › Allmänt › 156 GTA SW på Nordic Auto › Svar till: 156 GTA SW på Nordic Auto
21 juni, 2016 kl. 22:30
#18834
Rimligt pris för en ganska fin GTA är i min värld allt från 65000 och uppåt. Det är ju trots “156vanligheten” ganska sällsynta vagnar.
Allt kring 50 och nedåt innehåller nog en hel del dyra/halvdyra förbättringsområden framöver. Den svarta för 25 hade jag gärna norpat upp för det priset, men garagejäklet är ju fullt! 
Genmodifierad ’70 Berlina GTAm räser