Svar till: 156 GTA SW på Nordic Auto

Forum Allmänt 156 GTA SW på Nordic Auto Svar till: 156 GTA SW på Nordic Auto

#18834

Rimligt pris för en ganska fin GTA är i min värld allt från 65000 och uppåt. Det är ju trots “156vanligheten” ganska sällsynta vagnar. 

Allt kring 50 och nedåt innehåller nog en hel del dyra/halvdyra förbättringsområden framöver. Den svarta för 25 hade jag gärna norpat upp för det priset, men garagejäklet är ju fullt! 

Genmodifierad ’70 Berlina GTAm räser