Svar till: 156 GTA SW på Nordic Auto

Forum Allmänt 156 GTA SW på Nordic Auto Svar till: 156 GTA SW på Nordic Auto

#18840
Sune Karlsson
Deltagare

    Min GTA har också 1300 som släpvikt (men ingen krok!). Skulle tro att alla har det, det är ju “bara” en 156a med lite större motor. Att någon italienare skrivit i instruktionsboken att man inte får koppla på släp är ju en annan sak.

    Går det så går det...