› Forum › Allmänt › Annonstips › Svar till: Annonstips
Inlägg av Besar Jashanica på 2016-06-21 14:59
Finns ingen motorstyrning till motorn.
Kardan och allt är nerplockat.
En del rost på golv osv…
…en del att göra…
…men jag är jävligt sugen, ska nog upp och kolla på den.
Har haft som plan att börja köra på bana och detta är bra tillfälle
Jag har haft kontakt med Calle för ett par år sedan och han har skött bilen och bra och velat komma ut och köra men det har aldrig blivit tillfälle riktigt.
Det krångliga är att stoppa i sprutet om han bara har plockat ur det, men det borde ta kanske en helg för relativt okunnige. Och behöver man tips finns ju denna eminenta klubb till ens förfogande. Jag själv har ju en 75a 12v och kan komma med tips om det behövs
