› Forum › Allmänt › Annonstips › Svar till: Annonstips
23 juli, 2016 kl. 01:34
#18851
4:de Alfan på mindre än 2 år…(2 redan sålda dock!).
Helt fel i tiden då jag har en hel del annat igång…men känns helt rätt ändå!!
Nu ska jag bara lösa transport ner till Skåne och hitta någonstans att ha den…hmmm :/
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar