› Forum › Allmänt › Hur får jag bekräftelse på att jag har rätt motor i min 75-a? › Svar till: Hur får jag bekräftelse på att jag har rätt motor i min 75-a?
21 juni, 2016 kl. 17:21
#18859
Jo… men varför måste du styrka att det är exakt rätt motor?? Det är helt ok att byta motor, om det görs till en likadan, originalmotor. Det ses som ett rent reservdelsutbyte. Att byta till en annan typ av motor kan dock stöka till det. Jag hjälper dig gärna att bolla lite ideer, jag jobbar med registreringsbesiktning, (OPUS-Bilprovning, Örebro) skicka ett PM eller svara i tråden så kan vi byta telefonnummer, enklare att prata än att skriva i forum:-)
//Anders
Nu: 4C
Då: AlfaSud. Alfa 90. 3*75turbo. 164Q4. 2*147. 156. Brera 3.2 Sud Ti. Spider 916 V6. 159SW Tbi