› Forum › Allmänt › Bagage hållare › Svar till: Bagage hållare
27 juni, 2016 kl. 18:58
#18867
Hej. Det blir 500:- för räcket. Hoppas du ser på bilden. Jag provade på min spider. Såg bra ut, men valde sedan att köpa ett original. Detta är fabrikstillverkat i slutet av -70- talet. Smålandsfirma. Orginal monteringsanvisning medföljer. Lasse.
Lasse