Svar till: Bagage hållare

Forum Allmänt Bagage hållare Svar till: Bagage hållare

#18867
Lasse Andersson
Deltagare

    Hej. Det blir 500:- för räcket. Hoppas du ser på bilden. Jag provade på min spider. Såg bra ut, men valde sedan att köpa ett original. Detta är fabrikstillverkat i slutet av -70- talet. Smålandsfirma. Orginal monteringsanvisning medföljer. Lasse. 

    Lasse