› Forum › Allmänt › Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder › Svar till: Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder
6 juli, 2016 kl. 19:32
#18893
Tack
Försöker lägga upp några bilder men det funkar inte (jag har läst beskrivningen hur man ska göra).
Går in under fliken bifogade filer, väljer en bild, sen kommer det upp att jag ska ange mitt lösen igen (3ggr måste jag göra det), därefter kommer det upp en text under som frågar om jag vill öppna filen eller spara den?! När jag trycker på öppna händer ingenting och när jag trycker på spara så säger den att det inte går?? Sedan så finns det ingen ikon under texten “infoga bild” så jag kan inte trycka på något. Är det någon inställning jag måste göra på forumet eller i datorn?
Med vänlig hälsning
Micke