› Forum › Allmänt › Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder › Svar till: Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder
6 juli, 2016 kl. 22:54
#18895
Härligt gratulerar.
Jag köpte en Spider 97;a för ett år sedan och är mer äm nöjd.
Vi kanske ses på vägen.
Tips den 13 Juli är det Hamnträff i Nyköping. Tema är Topless dvs, öppna bilar. Är det fint väder kör jag dit.

Pelle H