› Forum › Allmänt › Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder › Svar till: Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder
7 juli, 2016 kl. 09:08
#18898
Det där felmeddelandet har mer med windows att göra än med site’n.
Någon inställning på Windows att du inte får ladda upp filer? Restricted guest account eller är du admin på datorn?
Ser att du använder Internet Explorer…testa med Chrome eller Firefox till att börja med, kolla om det löser problemet.
Riktigt roliga bilar de, är det V6’a eller ts?
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar