› Forum › Allmänt › Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder › Svar till: Nybliven ägare till en Spider 99 nu med bilder
7 juli, 2016 kl. 09:19
#18899
Hej
Jag är admin på datorn och jag har provat olika datorer men det blir samma sak och det funkar på andra forum jag är med i, så det är lite konstigt.
Ja, det är en V6, det var detta jag var ute efter och det lilla jag har kört den hittills så kan jag förstå dom som gillar dessa bilar.
Mvh
Micke