Svar till: TCT – har jag missat något?

Forum Allmänt TCT – har jag missat något? Svar till: TCT – har jag missat något?

#18905
Filip Persson
Deltagare

    Det finns ett helt manuellt läge om du drar den åt sidan så att + och – lyser. 
    Lådan kan vara något lite långsam vid kick-down ibland när man har den i D. Då och då gör jag själv nedväxlingen manuellt i förebyggande syfte istället för att vänta på kick-downen. Hör av dig om du vill prova igen, kan säkert ordna en provtur i min om du vill.