Svar till: TCT – har jag missat något?

Forum Allmänt TCT – har jag missat något? Svar till: TCT – har jag missat något?

#18907
Per Setterberg
Deltagare

    …det säger en del om den enda (sedan Landvetter Bil inte säljer Alfa längre ) försäljningsorganisationen i Göteborgsområdet för nya Alfor. Försäljaren svarade på min direkta fråga att något manuellt läge minsann inte fanns. Ynkedom.

    Per S
    156 GTA -03, GTV 3,0 -98