Svar till: TCT – har jag missat något?

Forum Allmänt TCT – har jag missat något? Svar till: TCT – har jag missat något?

#18910
Mikael Bengtsson
Deltagare

    du har nog fel på din låda om den tar en halv sekund det ska ta 8 ms (i D mode antar jag)

    se länk över växlingstider:

     https://en.wikipedia.org/wiki/Shift_time