› Forum › Allmänt › TCT – har jag missat något? › Svar till: TCT – har jag missat något?
21 juli, 2016 kl. 21:15
#18910
du har nog fel på din låda om den tar en halv sekund det ska ta 8 ms (i D mode antar jag)
se länk över växlingstider: