› Forum › Allmänt › TCT – har jag missat något? › Svar till: TCT – har jag missat något?
22 juli, 2016 kl. 05:12
#18911
Inlägg av Mikael Bengtsson på 2016-07-21 21:15
du har nog fel på din låda om den tar en halv sekund det ska ta 8 ms (i D mode antar jag)
se länk över växlingstider:
Två olika saker. 8 ms i detta sammanhang anger tiden utan driv under växling. Tiden från du trycker på paddeln till själva växlingen är en helt annan sak.