Svar till: TCT – har jag missat något?

Forum Allmänt TCT – har jag missat något? Svar till: TCT – har jag missat något?

#18911
Thomas Sjölin
Deltagare

    Inlägg av Mikael Bengtsson på 2016-07-21 21:15

    du har nog fel på din låda om den tar en halv sekund det ska ta 8 ms (i D mode antar jag)

    se länk över växlingstider:

     https://en.wikipedia.org/wiki/Shift_time

    Två olika saker. 8 ms i detta sammanhang anger tiden utan driv under växling. Tiden från du trycker på paddeln till själva växlingen är en helt annan sak.