› Forum › Allmänt › TCT – har jag missat något? › Svar till: TCT – har jag missat något?
2 augusti, 2016 kl. 09:56
#18913
Inlägg av Per Setterberg på 2016-07-08 12:15
Puuhh! Jag var orolig där…
Synd att jag missade att prova det läget.
Bara hör av dig här om du vill prova min och få känna på läget. Bor inte allt för långt bort (norra Askim) så vi kan nog styra upp något. 
