› Forum › Allmänt › Fixa innertak › Svar till: Fixa innertak
16 juli, 2016 kl. 19:41
#18924
Med en lätt trådkapning kan jag meddela att jag har samma problem på passagerarsidan av min Alfa 90….tyget ska uppenbarligen vara limmat på nån form/platta och det känns hanterligt att ordna om man bara har ett lim som inte väter igenom tyget…..textillim funkar inte!! Nån som vet vad som ska användas alternativt vem som kan fixa det?