› Forum › Allmänt › Fixa innertak › Svar till: Fixa innertak
16 juli, 2016 kl. 21:39
#18925
Vet inte om det är samma konstruktion. Men när jag hade Saab 99 var det mycket snack om hängande innertak. Sök ” hängande innertak” 99/900 tex. så får du säkert upp ngt matnyttigt. / Mats
Mats Nilsson Kristinehamn 0738231744 Älskar Boxeralfor!!!!