› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
31 juli, 2016 kl. 23:50
#18988
Inlägg av Thomas Sjölin på 2016-07-31 15:23
Absolut positivt. Hade varit ännu bättre om det stått en bil där också!
Jag var där och mötte kompisar som kom med flyget, så jag såg inte själv. Men om jag fattar rätt så står/stod en Giulia på “plattan” så att alla som gick/går från flyget till terminalbyggnaden ser den.
Stockholm